Regulamin elektronicznej rejestracji czasu pobytu dziecka
- Po wejściu dziecka do przedszkola rodzic rejestruje godzinę poprzez zbliżenie karty dziecka do czytnika.
- Po odebraniu dziecka z sali dydaktycznej lub placu przedszkolnego rodzic zaznacza godzinę odbioru dziecka poprzez zbliżenie karty dziecka do czytnika.
- Karty dzieci z oznaczeniem imienia i nazwiska znajdują się w przedszkolu w szatni w wizytownikach.
- Rodzic może wykupić dodatkową kartę na własność.
- W przypadku nie zarejestrowania godziny przyjścia dziecka odpłatność będzie naliczana za pobyt dziecka od godz.6.30.
- W przypadku nie zarejestrowania godziny odbioru dziecka odpłatność za jego pobyt będzie naliczana do godz.17.30.
Zgłaszanie nieobecności dziecka w przedszkolu za pomocą systemu Stoperek
-
Aby zalogować się na Panel Rodzica należy wejść na stronę: https://panel158.stoperek.pl/
-
Pierwsze logowanie: kliknąć "Nie pamiętasz hasła?". Następnie wpisać email podany w przedszkolu w celu przekazywania danych dotyczących płatności za przedszkole i zdefiniować własne hasło.
-
Podczas każdego kolejnego logowania wystarczy wpisać email i własne hasło.
-
Nieobecności na dany dzień zgłosić można do godziny 8:30.