Oddział I

Witają Biedronki!!!

 Grupa pracuje w godzinach:

Wtorek, środa, piątek: 7.00 – 15.00

Poniedziałek, czwartek, piątek: 7.00 – 15.30

Nauczycielki: dyr. Elżbieta Charkiewicz, wicedyr. Beata Fiedorczuk, mgr Paulina Oświecińska

                                                                 Pomoc nauczyciela: Małgorzata Kucharska

                                                                 Woźna oddziałowa: Joanna Klimowicz

Konsultacje z rodzicami odbywają się indywidualnie od potrzeb rodziców

 

 


 

Zajęcia muzyczno-ruchowe

Kochane Przedszkolaki 😀
To już nasze ostatnie spotkanie przed wakacjami. Życzę Wam, aby były one czasem radosnym i słonecznym. Niech WAKACJE przyniosą upragniony, bezpieczny i efektywny odpoczynek. Nabierajcie sił, zapału do pracy i nowych wyzwań na kolejny rok w przedszkolu lub szkole.



Zabawy

 „Bańki mydlane”, zabawy badawcze, zapoznanie z właściwościami mydła i zasadą powstawania baniek mydlanych.



Język angielski

Zabawa muzyczno-ruchowa, utrwalająca słownictwo dotyczące rodziny
Prezentacja słownictwa
Dorosły wskazuje palcem członków rodziny przedstawionych na obrazku, nazywa ich a dziecko powtarza.



Zajęcia muzyczno-ruchowe

Zapraszam Was do krainy muzycznych przedmiotów zwanych instrumentami. - Pora na odrobinę ruchu, trochę śpiewania, muzyki uważnego słuchania i nazw instrumentów zapamiętywania 😉🎼🎵🎤👏



Zabawy

Ćwiczenia logopedyczne, usprawnienie narządów mowy – język, wargi, żuchwę.



POŻEGNANIA NADSZEDŁ CZAS (CZERWIEC, TYDZIEŃ 4)

„Wakacje”, Słuchanie wiersza A. Widzowskiej, rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat.



Język angielski

Zabawa muzyczno-ruchowa, utrwalająca słownictwo dotyczące rodziny
Prezentacja słownictwa
Dorosły wskazuje palcem członków rodziny przedstawionych na obrazku, nazywa ich a dziecko powtarza.



Zajęcia muzyczno-ruchowe

Czy wiecie, że muzyka potrafi mieć swoje nastroje?  Dowiecie się o tym za chwilę. - Pora na odrobinę ruchu, trochę śpiewania, muzyki uważnego słuchania i jej naśladowania 😉🎼🎵🎤👏



Zabawy

„Wakacyjne zabawki” – łączenie rysunku z jego cieniem, kolorowanie obrazka,



WAKACYJNE PODRÓŻE (CZERWIEC, TYDZIEŃ 3)

„Wakacyjne zagadki”, zagadki obrazkowe, zapoznanie z pojęciem ,,wakacje”, wdrażanie do dłuższego skupiania uwagi, kształcenie umiejętności pokonywania trudności o charakterze umysłowym.



Język angielski

Zabawa muzyczno-ruchowa, utrwalająca słownictwo dotyczące rodziny
Prezentacja słownictwa
Dorosły wskazuje palcem członków rodziny przedstawionych na obrazku, nazywa ich a dziecko powtarza.



Zajęcia muzyczno-ruchowe

Czy wiecie jakie są sposoby wydobywania dźwięków? Co nam o tym mówi? Dowiecie się za chwilę. - Pora na odrobinę ruchu, trochę śpiewania, muzyki uważnego słuchania i jej naśladowania 😉🎼🎵🎤👏



Zabawy

Oglądanie ilustracji przedstawiających cztery pory roku – nazywanie, określanie charakterystycznych cech każdej pory roku.



LATO (CZERWIEC, TYDZIEŃ 2)

„Przyjście lata”, słuchanie fragmentu wiersza J. Brzechwy.



Język angielski

Zabawa muzyczno-ruchowa utrwalająca kolory



Zajęcia muzyczno-ruchowe

Jak głośno powinien być wykonany utwór muzyczny? Co nam o tym mówi? Dowiecie się za chwilę. - Pora na odrobinę ruchu, trochę śpiewania, muzyki uważnego słuchania i jej naśladowania 😉🎼🎵🎤👏



Zabawy

„Garaże” – zabawy konstrukcyjne, budowanie z klocków plastikowych.



CZYM PODRÓŻUJEMY (CZERWIEC, TYDZIEŃ 1)

Cel: wzbogacenie słownictwa dzieci o wyrazy i wyrażenia związane z środkami transportu.


 




oddzialy