PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS:

Poniedziałek

  • Śniadanie: bawarka, pieczywo mieszane, masło śmietankowe, pasta z soczewicy, papryka,

jabłko, marchewka; dieta: kompot żurawinowy, pieczywo mieszane, masło dietetyczne, pasta

z soczewicy, papryka, jabłko, marchewka.

  • Obiad: zupa szpinakowa z jajkiem, gulasz w jarzynach, surówka- buraczki z cebulą, olej;

kapusta biała z marchewką, kasza gryczana, koper, kompot.

  • Podwieczorek: kakao, bułka musli, twarożek z pestkami dyni, masło śmietankowe, owoce;

dieta: kompot jagodowy, bułka musli, masło dietetyczne, wędlina, papryka, owoce.

Wtorek.

  • Śniadanie: kawa inka na mleku, pieczywo mieszane, szynka bez wędzenia, jajka gotowane,

szczypior, jabłko, marchewka; dieta: kompot malinowy, pieczywo mieszane, masło

dietetyczne, wędlina sezam, szczypior, jabłko, marchewka.

  • Obiad: zupa ogórkowa, klops, surówka- kapusta czerwona, rzepa ze śmietaną, ziemniaki,

koper, kompot wieloowocowy.

  • Podwieczorek: ryż z musem jabłkowym i śmietaną, owoce; dieta: herbata z cytryną, pieczywo

mieszane, wędlina, awokado, owoce.

Środa

  • Śniadanie: kluski lane na mleku, pieczywo mieszane, masło śmietankowe, pasta mięsna,

pomidor, jabłko, marchewka; dieta: kompot porzeczkowy, pieczywo mieszane, masło

dietetyczne, pasta mięsna, pomidor, jabłko, marchewka.

  • Obiad: zupa krupnik z koperkiem, sztuka mięsa w sosie własnym, ziemniaki, surówka-

sałatka grecka, kapusta czerwona, kompot wiśniowy, zielona pietruszka.

  • Podwieczorek: kawa inka na mleku, omlet z dżemem, owoce; dieta: kompot żurawinowy,

Czwartek

  • Śniadanie: płatki owsiane na mleku, pieczywo mieszane, masło śmietankowe, schab

pieczony, rzodkiewka, zielona pietruszka, jabłko, marchewka; dieta: herbata malinowa,

pieczywo mieszane, masło dietetyczne, schab pieczony, rzodkiewka, zielona pietruszka,

  • Obiad: rosół z makaronem, kotlet pożarski, ziemniaki, surówka- marchewka duszona z

groszkiem, jabłko, brokuły ze słonecznikiem i pestkami dyni, kompot porzeczkowy, koper.

  • Podwieczorek: mleko, bułeczki drożdżowe (wypiek własny), owoce; dieta: to samo.

Piątek

  • Śniadanie: bawarka, paluch słonecznikowy, masło śmietankowe, jajko gotowane, ser żółty,

pomidor, jabłko, marchewka; dieta: kompot malinowy, paluch słonecznikowy, masło

dietetyczne, wędlina, pomidor.

  • Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, ryba smażona, surówka- kapusta kwaszona z marchewką i

olejem, ziemniaki, kompot, zielona pietruszka.

  • Podwieczorek: kakao, pieczywo mieszane, masło śmietankowe, salami, ogórek kwaszony,

owoce; dieta: kompot jabłkowo- porzeczkowy, pieczywo mieszane, masło dietetyczne,

salami, ogórek kwaszony, owoce.